قوانین و مقررات استفاده از بخش خدمات اینترنتی مجتمع آموزشی ملاصدرا

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات اینترنتی مجتمع آموزشی ملاصدرا به دقت ملاحظه فرمایید.

ورود کاربران به وب‏‌سایت اینترنتی مجتمع آموزشی ملاصدرا و ثبت سفارش در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین خدمات اینترنتی مجتمع آموزشی ملاصدرا از سوی کاربر است .لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.

قوانین عمومی:
توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های خدمات اینترنتی مجتمع آموزشی ملاصدرا منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و خدمات اینترنتی مجتمع آموزشی ملاصدرا تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

تعریف مشتری یا کاربر:
مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات اینترنتی مجتمع آموزشی ملاصدرا اقدام نماید.

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی:
وبسایت اینترنتی مجتمع آموزشی ملاصدرا به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند و متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت مجتمع آموزشی ملاصدرا ، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.
همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات وب سایت مجتمع آموزشی ملاصدرا ، مانند لوگو، علائم تجاری، متن، توضیحات، گرافیک، آرم، تصاویر و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده جزئی از اموال مجتمع آموزشی ملاصدرا محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار مجتمع آموزشی ملاصدرا است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای مجتمع آموزشی ملاصدرا محفوظ می‏‌دارد.

ثبت، پردازش و ارسال سفارش:
روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند.
پس از پردازش اولیه ، همکاران ما در بخش فناوری و‌مالی سفارش شما را پیگیری و در اولین فرصت ممکن ثبت و اطلاع رسانی خواهد شد.
در صورت لزوم میتوانید از بخش پشتیبانی که در صفحه کاربری شما درج شده است ، پیگیری سفارش ثبت شده خود باشید.‌همکاران واحد فنی ما حداکثر طی یه روز‌ کاری به پیام های شما که از طریق فرم پشتیبانی ارسال شده است پاسخ خواهند داد.